lördag 19 mars 2011

Det är överskattat att känna smak

Näsan är så täppt att jag inte känner någon smak alls när jag äter. Skulle kunna äta vilken skit som helst utan att känna något, haha.

Läser träningsbloggar och försöker peppa igång mig själv att köra järnet sedan när jag blir frisk! Eller ja, jag kommer gå ut ganska lugnt så man inte får ett bakslag. Men jag ser verkligen fram emot våren och alla joggingrundor med min Garmin t.ex! =) Skall bli kul att använda den på riktigt. Nu har den ju bara varit med lite sporadiskt på promenader.

Dagen spenderar i soffan med datorn och skräpprogram på TV. Det enda rätta när man är sjuk.

5 kommentarer:

  1. Men fy så trist, se till att krya på dig nu. Träningen finns ju kvar när du blir frisk. Och ja, skräp-program ÄR det rätta när man är sjuk.

    SvaraRadera
  2. Jag är också dösjuk men startade ändå igång med en nystart idag... Får hanka mig fram med snorfyllda, lugna promenader så länge halsen trilskas. Och hålla koll på maten såklart, inte det allra lättaste när man är sjuk! Haha!

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Ja man kan lika gärna passa på att äta sånt man egentligen inte tycker om men vet om att det är nyttigt :)

    Krya på dig från en annan sjukling

    SvaraRadera