söndag 10 april 2011

Jag pallar inte...

... bloggar som i princip endast innehåller tävlingsinlägg. Inlägg där bloggaren tävlar själv eller anordnar någon tävling. Och jag stör mig på bloggare som anordnar tävlingar där man tvunget måste göra ett inlägg i sin egna blogg om deras tävling om ett par sketna örhängen eller whatever.

Räcker det inte med att kommentera för att ha chansen att vinna? Jag orkar sällan tävla för jag ids inte göra ett blogginlägg om tävlingen... Eftersom jag själv hatar att läsa sådana inlägg, haha.

Aja...

Jag har inte joggat idag. Jag är lat! Jag grejade här hemma, fastnade vid datorn, gjorde 8 minute abs och sedan var det dags för mat. Nu har jag matkoma. 

Men snart blir det en liten promenad till har jag bestämt. Bara för att få lite luft!

3 kommentarer:

  1. Haha, håller helt med även om jag själv anordnat just sådana bloggar. Jag ska ha en tävling snart och jag tänkte idag precis den tanken som du har, nämligen att skita i att ställa krav för att vara med. En kommentar räcker. Det får bli min nya melodi.

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Håller med jag också, en kommentar räcker väl? Ännu värre är när man ska motivera med max antal ord... va fan! Jäkla trams. :P

    SvaraRadera
  3. Sv: Hihi, kolla din mailinkorg så får du svaret på den frågan ;)

    SvaraRadera