onsdag 11 maj 2011

Dumma skavsår!!

Ja det har gjort ont idag med och till råga på allt har det växt fram en ny vätskefylld blåsa ovanför den gamla och spruckna. Tänkte att jag skulle sticka hål på den nya men hittar inget att göra hål med... Så den får väl vara.

Skulle köpa skavsårsplåster också och täcka över dem men det glömde jag givetvis även fast jag gått förbi affären två gånger idag, varav en gång in för att hämta paket och handla. Höjden av virrighet?

Jaja, får väl lida ytterligare en dag och komma ihåg plåstren på vägen hem imorgon. Får duga med vanligt så länge.

Har haft soligt väder idag med och +18 grader! Satte mig ute en stund i eftermiddag då jag kom hem och läste en tidning. Skönt! Hoppas vädret fortsätter såhär, men jag tror det skulle bli regn imorgon. Men vi får väl se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar