måndag 23 maj 2011

Min rygg...

Efter helgens flyttande så är min rygg riktigt stel. Gör ont när jag böjer mig rakt framåt, men går bättre åt sidorna... Kan inte stå speciellt länge i framåtlutad position vilket gör det lite halvsvårt att jobba... Men det går ändå, och imorgon är det säkert bättre!

Imorgon är det alltså Indoor Walking som gäller! Kikade in där idag och jisses vad trångt det var mellan alla maskinerna. I fredags hade de inte ställt in alla så man såg inte hur det skulle se ut. Nu får man klämma sig emellan för att komma fram till främre raden... Aja, det blir nog bra!

Börjar idag även med att äta lite mindre kolhydrater igen. Blev 2 ägg till yoghurten imorse istället för en macka. Lunchen blev tacosallad. Middag vet jag inte riktigt än, lite sugen på kyckling! Skall ta och googla fram något gott recept.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar