tisdag 31 maj 2011

På träningsfronten, intet nytt

Jag promenerar mest fram och tillbaka till jobbet. Och lite hit och dit liksom. Inget som jag skulle benämna som powerwalk direkt!

Men planen är att jogga imorgon för halsen känns inte irriterad längre. Sedan ev köra Zumba på torsdag!

I övrigt har jag ingen jättelust till bloggning heller. Jag vet inte vad jag ska skriva om. Vi göra inga roliga och nya recept här hemma som kan vara värt att skriva om. Och som sagt, träningen har inte varit hög. Så då blir det liksom att man låter bli att skriva för man har ju inget speciellt att uppdatera om.

Men det kommer bli ändring på det! =) Om 2,5 vecka åker jag till en kompis i Stockholm, så fram tills dess ska jag ha ökat på träningsdosen! Det är mitt mål!

1 kommentar:

  1. Blir det någon jogg idag?

    SV: Jag har praktisk omtenta på tisdag som avgör det hela när det gäller NZ :/

    SvaraRadera