lördag 14 maj 2011

Värdelös "jogging"

Började ju bra med första kilometern på 6:54 min. Sedan gick det bara utför kan man säga. Joggade in på en skogsstig där jag gått förut och tänkte att det går nog bra att springa här inne. Sedan var jag osmart och vek av på en mindre stig, hamnade tillslut på någons bakgård så jag var tvungen att vända och springa tillbaka. Var massor med stora stenar och rötter så jag fick börja gå tillslut.

Sedan var motivationen som bortblåst eftersom jag inte riktigt visste vart jag var, så jag gick i princip resten av vägen. Joggade några korta stunder bara. Men men, blev ju en tur ute i alla fall. Och all motion är ju bra!

3 kommentarer:

  1. Precis, det var inte värdelöst ju! Den bästa träningen - är den som blir av :)

    SvaraRadera
  2. :) du kom ju ut i alla fall!

    SvaraRadera
  3. Hehe så det är fler än jag som kan virra bort sig :)

    SvaraRadera