onsdag 3 augusti 2011

Jag går och går...

Fortsätter försöka promenera en stund varje dag. Igår blev det både till och från stan! Riktigt bra. Idag bara ca 30 minuter, men bättre än ingenting. Imorgon blir det väl till att gå till NUS i alla fall för vi ska ta bussen därifrån och åka till Vindeln. Grillning står på schemat med A's familj!

Apropå blek och brun... Förra året var jag inte blek i alla fall. Första gången i mitt liv jag fått höra från flera personer att jag såg brun ut. Kolla in... Fråga inte vad jag gör med munnen dock... haha.

I år är jag lite blekare om man säger så ;-) Men jag har inte haft lust att pressa heller. Blir så rastlös =) Förra året hade man ju lite grundfärg kvar från då man var i Thailand också. Så jag tror jag solade i kanske 2-3 dagar totalt och blev sådär brun.

2 kommentarer:

  1. Äsch, det finns roligare saker att göra än att sola! Bättre för huden också ;)

    SvaraRadera