torsdag 22 september 2011

Höstpremiär för combat!

Imorgon ska jag på Bodycombat efter jobbet. Var riktigt längesedan så det ska bli kul! En arbetskamrat skall göra mig sällskap också vilket alltid är trevligt.

Tycker om att ha någon att träna med även fast man blir som i sin egen "värld" under själva passet. Man står ju inte direkt och pratar med varandra... Jo en del gör det vilket är svinstörigt. Eller vad tycker ni? Ska man gå på gruppträning ska man ju TRÄNA inte så längst bak, vara i vägen, och tjattra med kompisen... Då kan man lika gärna gå ut från klassen...

Respektlöst mot oss andra deltagare samt instruktören att störa tycker jag. Nog att man kan växla några ord i vattenpauserna men det är ju inte samma sak.

Anyway... efter jobbet ska vi äta på stan tillsammans med A's mamma. Blir kinamat som det ser ut just nu!

Snart helg!! =) 

4 kommentarer:

  1. Jag hade blivit svinsur om jag tränade och en/flera störde på det sättet... Håll käft och träna eller gå hem! :P

    Kinamat, gud så gott!

    SvaraRadera
  2. Jag hatar det också... särskilt när det är vid info i början av pass alt. info som ges om schemaändringar & sånt vid tex stretch... Irriterande!!

    SvaraRadera
  3. Det är grymt irriterande när man som instruktör får säga till folk att konferensen får de ha i omkl. rummet. Speciellt som de allt som oftast dessutom missar viktig information och sen inte hänger med alls :(

    Glada tillrop och att man försöker pusha varandra är däremot en helt annan sak som oftast skapar en go stämning under passen :)

    SvaraRadera
  4. Jag blev svinsur när jag var på ett pumppass förra veckan och det stod två tjejer och snackade när instruktören gick igenom lite extra övningar för att det var många nybörjare på passet.. Jag hörde då inte vad han sa, men jag hoppas att dom nya gjorde det. Irriterande och respektlöst!

    SvaraRadera