fredag 2 september 2011

Känner hur det kryper...

Jag är frustrerad. Jag vill träna och liksom starta upp hösten på något vis. Men jag kan ju inte tack vare förkylningsjäveln. Näsan är supertäppt!!! Och nog för att folk säger att det inte är någon fara att träna med snuva så tänker jag inte göra det så länge den är så pass täppt att jag inte kan andas... Lite snörvel funkar väl men som sagt, inte igenttjockt.

När jag pratar låter jag sådär svintäppt i näsan ni vet, trots nässpray... Och det låter liksom ihåligt. Vet inte hur jag ska förklara. Lite som lock för öronen, fast ändå inte.

Jaja, det är inte så mycket att göra åt. Bara att vänta ut skiten. Men kanske en promme imorgon i alla fall. Det är ju ingen fara. Jag jobbar ju gående så en lugn och fin promme borde funka! Hoppas det blir sol..

Känner mig dock såhär...................suck.

2 kommentarer:

  1. Krya på dig!!!!!

    Kika gärna in hos mig. Gör just nu mitt livs viktresa. Ska ner ca 25kg.
    =)

    SvaraRadera
  2. Jag vet exakt hur du känner, blev förkyld efter resan, men känner mig träningsredo nu.
    Vi har vår här och när jag reser hem till vintern är det sommar, inte lockande alls att åka till snön.

    SvaraRadera