onsdag 12 oktober 2011

Low Carb - Dag 3

Jag är inte superstrikt i mitt Low Carb:ande, eller vad man ska kalla det. Jag gör som jag alltid gjort, äter frukt t.ex. Jag verkar inte triggas till återfall av just frukt eller bär så därför äter jag dem. Vägrar tycka att frukt och bär skulle vara dåligt att äta. Däremot behöver man ju inte överkonsumera, men det gör jag inte heller.

Appropå frukt så är jag ju allergisk mot äpplen, päron, persikor m.m. Eller jag kanske ska säga att jag var det för nu kan jag plötsligt äta äpplen och päron utan problem. Jag provade för 2 veckor sedan och kände ingen irritation i munnen eller svalget! Men det kan också bero på antihistamintabletterna jag äter, så får se när jag trappar ner på dem hur det funkar. Skulle ju vara underbart att kunna äta det man vill!

Well, well. Ikväll blir det lax till middag. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar