lördag 15 oktober 2011

Mindre svullen

Trots att jag inte kört LC fullt ut och "fuskat" lite i veckan så känner jag mig lite mindre plufsig! Har inte vägt mig något och kommer inte göra det heller, men känner mig ändå mindre. Sedan om det är mentalt eller inte är ju en annan fråga. Men några millimeter runt magen har nog försvunnit!

Det där med vågen alltså. Jag har inte vägt mig sedan i början på sommaren. Liksom varit "rädd" att se alla kilon jag lagt på mig... Känner fortfarande att jag inte vill se den siffran faktiskt för jag tror det kommer vara mentalt nedslående. Att jag undermedvetet kommer känna mig fetare. Därför skippar jag den. Det räcker att jag fick ta en storlek större i arbetsbyxorna efter semestern, det betyder att det varit en ganska stor viktuppgång... När jag kommer i de gamla byxorna igen kanske jag ger vågen en chans, hehe. Vi får se.

Kilona är ju inte allt heller, men nog påverkar den där siffran ändå. Vare sig man vill eller inte...

1 kommentar:

  1. :) skönt när man känner sig smalare! Jag har alltid svårt att hålla vikten på hösten, undrar om jag lyckas bättre här nu när jag har vår :)

    SV: Jo det är mycket vackert här, du som fotograferar skulle nog älska alla färgerna!

    SvaraRadera