onsdag 5 oktober 2011

Ur balans...

Känner mig faktiskt ur balans... Men jag tror det börjar bli bättre nu när jag får sova på nätterna. Salvan jag fick till eksemen har funkat rätt bra faktiskt. Trodde jag inte faktiskt. Allt har bara känts så hopplöst....

Med antihistamintabletterna så kliar det inte heller på dagarna. Det är en obeskrivlig känsla kan jag säga, att slippa det helvetiska kittlandet och utbrotten där jag kliat mig blodig på benen. SÅ skönt att slippa!!!!!

Kanske man kan börja se lite positivt på tillvaron igen... Få nån form av livslust och inspiration liksom.

Nu ska jag dock sova. Ska bli grymt skönt.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du blir bättre snart! Många kramar :)

    SvaraRadera
  2. Ah okej, tyvärr är jag inte hemmavid på lördag.. Bättre lycka nästa gång. Men vill höra hur det gått för dig :)

    SvaraRadera