tisdag 4 maj 2010

Ingen träning så långt ögat kan nå

Nej det blev faktiskt att jag höll mig på hemmaplan idag. Städade lite och röjde undan lite smutstvätt som skall tvättas imorgon. Känns som det alltid är tvättdag!

Men det kanske var lika bra att jag skippade träning eftersom jag känt av min fotled lite. Ömmat aningen när jag jobbade idag, men nu verkar den OK så det var väl något övergående, en lätt ansträning! Imorgon blir det nog en vända. Får hoppas solen skiner lika fint som idag.

Känn peppen! =)

I övrigt är det fortfarande minusgrader på morgonen när jag stiger upp (05:00) och det suger. Längtar tills man kan gå i bara en långärmad tröja till jobbet istället för att måsta pälsa på sig med fodrad jacka så man slipper huttra.

Dags att lägga huvudet på kudden... för som sagt... klockan ringer alldeles för snart...

God natt!

1 kommentar:

  1. Svar: jag hade åkt till thailand (eller allra helst indien eller mexiko) men jag har inte råd :(

    SvaraRadera