onsdag 5 maj 2010

Dumma ben...

Ja idag på jobbet fick jag ont igen i benet. Det smärtar på insidan av smalbenet från fotknölen och uppåt typ 1,5 decimeter. Tänkte sätta ett stödbandage på imorgon när jag ska jobba och se om det går bättre. Kan inte gå riktigt i trappor t.ex utan att få som ett hugg rakt in i märgen känns det som :-( Går jag normalt går det oftast hyfsat, att man kan röra sig rätt OK utan att behöva halta i alla fall.

Har haft liknande problem på andra foten en gång för längesedan och då hjälpte det med stödbandage och Voltaren Gel i alla fall!

Således skippar jag jogging idag med... Lite trist... Hindrar mig ju förvisso inte att träna något annat som inte belastar foten, men jag erkänner min egen lathet också. Orkar inte traska tillbaka till IKSU för att t.ex simma. Var inte pepp på det alls. Men tar med mig träningskläder imorgon åtminstone så man får något gjort!

2 kommentarer:

  1. Aj! :( Det låter lite som benhinneproblem. Ta det lugnt i några dagar så ska det nog gå över :)

    SvaraRadera
  2. Ajaj :/ Hoppas det blir bättre snart
    Peppkram

    SvaraRadera