söndag 9 maj 2010

Invägning imorgon

Imorgon blir första VK-invägningen. Undrar hur det kommer gå? Förväntar mig väl egentligen inget då jag bara varit igång i 3 dagar. Men man hoppas ju alltid....

Kommer väga mig på kvällen nu framöver för det är lättare så. Stiger ju upp så tidigt så jag orkar inte hålla på då. Är redan tillräckligt morgontrött och vimsig där vid femsnåret ;-) Hinner inte slå igång någon dator och föra in vikt och grejer då heller.

Är trött och slö nu. A kollar på hockeyn och jag sitter bara och slösurfar. Snart sängdags. Klockan ringer ju som sagt tidigt. Men måste säga att jag föredrar att jobba 6-15 varje dag istället för att hoppa fram och tillbaka... man får bättre rutiner trots allt. Och helt overkligt skönt att slippa jobba kvällen.

Håll tummarna för något hekto mindre imorgon i alla fall! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar