torsdag 27 maj 2010

Måsten att göra och saker och se fram emot

Idag måste jag vika tvätt, varför envisas man (läs jag) med att aldrig göra det på en gång när man tvättar. Nej man låter det ligga i tvättkorgen, helt ett par tre dagar sådär. Någon annan som känner igen sig?

Jag måste, eller åtminstone borde jag städa. Det är så sjukt tråkigt att städa hemma när man gör det 8 timmar om dagen. Å andra sidan städar man ju hela lägenheten på drygt en timme om man är lite effektiv...

Jag borde verkligen jogga. Men benen och vaderna känns så stela och fötterna är trötta så jag får se.

Till det roliga istället!
På lördag är det Nordic Rock och vi ser fram emot grillning och vin bland annat! Och massa livemusik i stan då förstås! Får hoppas regnet håller sig borta!

På måndag blir det bio med Erika och Nina. SATC 2 skall avnjutas på bästa platserna i biografen.

Så. Nu ska jag börja med att ta fram köttfärs till middagen... och så var det den där tvättkorgen då....

1 kommentar:

  1. Haha, det tar emot va?
    Jag fattar inte vad det är som gör att man inte orkar göra det direkt? "Äh, jag hinner sen" tänker jag JÄMT. :/

    SvaraRadera