fredag 7 maj 2010

Min fot och dagens middag

Foten har jag inte känt av alls idag. Antingen beror det på stödbandaget och Thai-linementet eller så har det bara gått över. Eller en kombination av båda! Grymt skönt att det inte gör ont längre i alla fall!

Till middag idag har vi gjort kycklingwraps. Räknade ut på VK att min middag blev 687 kcal. Ganska mycket, men jag skall äta 663 kcal till middag och lunch. Så jag överskred det inte så mycket. Till lunch blev det 433 kcal bara. Så helt okej. Totalt drygt 2140 kcal idag (får äta 2209 kcal om dagen). Ingen motion dock förutom promme till jobbet.

Imorgon däremot! Då ska jag JOGGA! Lugnt och fint så foten inte går sönder igen =)

3 kommentarer:

  1. SV: Tack för feedbacken! :)

    Var rädd om foten, hoppas att den är hel igen och inte får något återfall.

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att foten är bättre nu :) Lycka till med löpningen, tror det komme gå bra :)

    Peppkram

    SvaraRadera