måndag 31 maj 2010

Nu börjar det...

Nu börjar sommartider på IKSU. För mig innebär det mer jobb än vanligt, haha! I alla fall några veckor framöver. Nattstädet försvinner så vi som jobbar dagtid får ta allt, vilket inte är lite! Men man får i alla fall vardagsmotion så det räcker och blir över!!

Nu har jag lite lax på tining (säger man så? Den ligger i alla fall och tinar på diskbänken) och skall göra den i ugnen hade jag tänkt. Blir nog wokgrönsaker till det och turkisk yoghurt med någon krydda. Sedan bär det av till bion för film. Har faktiskt sett fram emot den här filmen jättemycket så det ska bli kul! =)

2 kommentarer:

  1. Sv: ja 5;45 skulle jag aldrig klara men man får ta den tid man har :-)

    Ha så kul på bion, vill också se den

    SvaraRadera
  2. Jag kommer att arbeta mer under sommaren än vad jag gör nu men det får gå. Det måste gå. Bara bita ihop och köra hårt hela sommaren. Jag får ju semester i december istället. :)

    Jag tror man kan säga så, lax på tining, eller?!

    Ha det bra på bion.

    SvaraRadera