måndag 31 maj 2010

Sex and the city 2

Blev inte besviken kan jag säga! :-D Tyckte den var helt klart sevärd, utan att avslöja för mycket. Själv hade jag inte läst något om filmen innan eller ens recensioner. Lika bra det tycker jag!

Hemfärden blev lite av en pina då jag var helt sjukt kissnödig! Inte blev det bättre av att skumpa på bussen heka vägen hem. Lyckades dessutom trycka fel PIN-kod på mobilen tre gånger så den låste sig. Men som tur var hade jag PUK-koden hemma på skrivbordet...

En otursdrabbad kväll verkar det som, eller hur! Började med att jag bestämde mig för att koka potatis till laxen också. Men så var all potatis som vi köpt för drygt en vecka sen möglig. Potatis håller väl längre än så! Så det fick bli ris. Men vad gör jag? Jo jag öppnar fel öppning på saltkaret så jag häller ut massor med salt genom det stora hålet och ner i kastrullen där riset redan kokar. Suck!!! Bara att hälla ut vattnet och fylla på nytt. Som tur var blev det inte jättesalt.

Sen när jag skall ta en kofta ur garderoben så lyckas jag på något vis slå mig själv med knapparna på den så jag får en kärringstöt!!! Hur lyckas man? Nog för att det är metallknappar på den men ändå... Jaja. Imorgon är en ny dag! =)

Nu är det snart sängdags!

1 kommentar:

  1. sv: jo tyvärr tror jag det också, haha :P

    Kul att du tyckte om filmen, måste se den jag med, älskar serien och 1:an så tror 2:an blir bra också

    Peppkram

    SvaraRadera