måndag 24 maj 2010

Skor det blev!

Jag lyxade riktigt ordentligt och köpte mig ett par textilskor för hela 99 riksdaler!! Haha! Men de var faktiskt sköna och med ganska mycket sula så det känns som man går mjukt och inte rätt på backen som med andra ballerinaskor. Såna skor är ju ofta rätt smala också, tycker jag eftersom jag har ganska breda fötter och det är inte många ballerinas som passar mig. Går man upp i storlek glappar de istället. Nåja, de här får jag nöta på i sommar. =)

Är så mycket annat jag vill ha också. Korta löpartights, Shorts med lite längre ben än hotpants-varianten som det kryllar av nu. Ja sen är det massa annat jag också vill ha. Lön imorgon, men ska försöka snåla denna månad så man kan leva loppan på semestern! 6 veckor kvar till den! =)

4 kommentarer:

  1. Vart hittade du skorna? De låter ju alldeles perfekta! =D Har själv korta, breda fötter som inte gillar att gå för nära marken.

    SvaraRadera
  2. Åh, stupid me... Nu såg jag vad det stod i länken. Haha, tack för tipset!

    SvaraRadera
  3. Ja sorry! Skopunkten var det på! =)

    SvaraRadera
  4. Jag känner igen det där problemet med ballerinaskor, att jag har för breda fötter för många modeller, och som sagt - går man upp i storlek så glappar de värre än sjutton! Sandaler med remmar är rena mardrömmen för mina breda, men ack så korta, fötter. Om jag skall ha sandaler med remmar så får jag helt enkelt stå ut med att de är för långa på längden (vilket lätt medför att kanten där bak viker sig lite och ger skoskav), det är liksom det enda alternativet!

    SvaraRadera