tisdag 4 maj 2010

Träningsvärk!

Damn it vilken träningsvärk i bl.a rumpan jag fick efter gårdagens intervaller! Känns gött det! Till och med i ryggen har jag träningsvärk, hur nu det går till, haha? Nej men jag vevade väl på rätt bra med armarna skulle jag tro! 

Idag vet jag inte om jag kommer orka mig ut, jag får se! Lite sugen på att springa lite längre... och med längre menar jag kanske 5-6 km. Igår blev det ju som ni vet bara dryga 3,2 km. Men som sagt, jag får se. Skulle behöva röja lite här hemma efter helgens bravader. Ligger grejer överallt tycker jag. Hinner väl förvisso med att göra båda egentligen om det inte vore så att jag blir så seg efter jobbet! =)

Aja, dags att göra ett ryck kanske!

1 kommentar:

  1. Ibland är det bra med lite träningsvärk :D Hoppas du hinner med det du vill idag! Peppkram

    SvaraRadera