tisdag 6 juli 2010

Burned...

Jag satt ute idag och läste ju. Länge. Detta resulterade således i att mina smalben är knallröda, vaderna däremot är vita som innan, haha! Ansiktet ska vi inte prata om... Här snackar vi solglasögon-solbränna deluxe! Men jag har hört att det är inne med vita ringar runt ögonen nuförtiden... eller? Jag ser hilarious ut!! Får hoppas det lägger sig ganska snabbt så man inte ser ut som en tvättbjörn allt för länge! Skäms ju för att visa mig ute...

Det är inte första gången jag råkar glömma att solen faktiskt tar i ansiktet också. Har lyckats med denna bedrift minst 3 gånger tidigare.

Middagen idag bestod av hallonkräm med mjölk och rostade mackor... orkade inget annat! Skulle handla mer kräm på ICA förut dessutom, men jag tror fler än jag hade den tanken i huvudet. Hyllorna var nämligen nästintill tomma på kräm!

2 kommentarer:

  1. Hihi vad roligt men kanske inte så kul för dig, men det brukar lägga sig ganska fort i ansiktet, jag bränner mig typ alltid där :P Kram

    SvaraRadera
  2. hehe ja jag hoppas det! ser riktigt knäppt ut :) Men får väl bjuda på det då, haha!

    SvaraRadera