onsdag 7 juli 2010

Slapp, slappare, Emma!

Ja inte gör jag många knop. Skulle gå en promenad igår men glömde av det... haha! Var nyss ute i 45 minuter dock. Inget power walk-tempo men man har ju i alla fall rört sig lite.

Blivit en del läsning i solen idag igen. Mina vita ringar runt ögonen kanske minskat något. Men det ser fortfarande helt sjukt roligt ut. Som Björnligan :-P Skall ev. fara och bada på Umelagun imorgon så då kanske det jämnas ut lite mer!

Lite ångest över att fara och bada faktiskt... Dels för att jag känner mig jättetjock. Har inte vägt mig på ett tag nu för vågen har knappt batteri. Är dessutom mycket mer trind om magen nu än i Thailand + att mina eksem på baksidan låren inte ger med sig... Ser inte så fräscht ut, men folk kanske inte kollar så mycket på mina ben... Men det blir ju en osäkerhet ändå. Blir nog baddräkt på om vi åker i alla fall... så känner man sig lite mer safe...

Bjuder på en kattbild... Vincent vill gärna sitta på balkongräcket så vi kan aldrig ha rutorna isär så man får in lite friskluft. Här får han sniffa lite på "utevärlden" under uppsikt... haha. Han försöker typ smita...

3 kommentarer:

  1. Oroa dig inte! :) Jag lovar att folk tänker mer på hur de själva ser ut än att kolla på andra.

    SvaraRadera
  2. Vincent é söt :o)

    Men Emma, oroa dig inte för vad andra ska tycka! Du är ju en vacker och intelligent kvinna - njut av det istället för att oroa dig :o)

    SvaraRadera
  3. Hihi vilken söt bild :)

    Det är jobbigt det där med att åka och bada, jag avstår helt från alla offentliga ställen, klarar inte av känslan, dock har vi ett litet privat ställe som vi har hittat så dit åker vi nån gång varje sommar.
    Kram

    SvaraRadera