måndag 5 juli 2010

Dag 1

Första semesterdagen (man kan ju inte räkna helgen riktigt!) har spenderats med tvätt, lite disk och en vända på stan! Kom hem med fyra pocketböcker varav två till mig. Först Mari Jungstedt - I denna ljuva sommartid och sedan Kajsa Ingemarsson - På det fjärde ska det ske. A köpte en deckare och en bok med Dan Brown som jag inte minns namnen på just nu. Man fick den billigaste gratis på Bokia när man köpte 4 böcker

Hoppas de är bra! Jag tar mig sällan tid att läsa nuförtiden. Men på semestern är det gött att bara ligga på gräset med en bok och softa halva dagen!

A fyndade också ett par snygga adidassneakers på Intersport för ynka 390 kr (ord. pris 700 kr) så nu är han redo att spatsera runt och vara sommarfin =)

Nu tinar vi kyckling som skall grillas men innan dess ska jag ta en prommis med K i sommarvärmen! Så skönt att kunna traska runt i shorts även på kvällen! Sedan att man smälter bort inne i lägenheten är ju en annan femma.

1 kommentar:

  1. Låter som en härlig första dagen på semestern och håller med älskar att läsa på sommaren

    Kram

    SvaraRadera