söndag 4 juli 2010

Kvavt

Lägenheten är så kvav nu när det är varmt ute... Dryga 27+ har jag inne i skrivande stund. Det hade inte varit dumt med en AC om man säger så!

Har inte gjort mycket alls idag med tanke på situationen... som jag f.ö kommer vara kryptisk om med hänsyn till andra... Men det verkar som det ordnar sig för stunden i alla fall, men det är bara att vänta och hålla tummarna framöver ändå!

En sväng på affären blev det nyss. Köpte ett sånt där pizzakit och tänkte ha på skinka och ananas. Hade ingen mer inspiration idag. Tvättid bokad för imorgon ifall vi nu kommer iväg till Stockholm i veckan. Hoppas det. Jag vet inte än... Hur som helst vill man ju ha rena kläder med sig!

Nu ska jag "poppa" pizzadegen ur sitt rör :-P

2 kommentarer:

  1. SV: haha, nja varken bilmärken eller krigsspel intresserar mig särskilt mycket faktiskt :p Men vad gör man inte för kärleken? ;)

    SvaraRadera
  2. Jo nog är det kvavt inne och plus så är det tropiska nätter, men man ska ju inte klaga :)

    Lycka till med allt och hoppas för din skulle att det blir av

    Kram

    SvaraRadera