söndag 18 juli 2010

En bra söndag

Dagen är snart till ända och det har varit en bra sådan. Gick en rask promenad efter städningen, ingen lång (drygt 3 km) men bättre än ingenting. Handlade på vägen och lagade tacos till middag. Lite tätt inpå Biteline-besöket kom jag på sedan men skitsamma... Kommer vara lika gott ändå på tisdag!

Sitter nu och funderar på att köpa en fotoskrivare med skanner. Jag/vi är dåliga på att framkalla bilder men jag tror man skulle ta sig för lite oftare om man kunde skriva ut själv! Funderar i alla fall på en Canon-skrivare. Den var inte dyr heller! Större bilder än A4-format skriver man väl sällan ut!

1 kommentar:

  1. Har också funderat på en sån skrivare för ärligt talat kan jag inte komma på sist jag framkallade bilder och jag tar bilder jämt. Men kanske så det är nu, man tar inte bilder för att det är ett minne längre som förr så man hade typ 24 bilder att ta på en rulle, nu tar man bara för att man kan. Fördelar och nackdelar med allt :)

    KRAM

    SvaraRadera