måndag 19 juli 2010

Pengarna rullar

Ny skrivare blev det! Är riktigt nöjd hittills! =) Man kan stoppa in minneskortet i den så man behöver egentligen inte ens ha en dator för att kunna använda den. Det var något nytt för mig, men å andra sidan har jag knappt använt en skrivare för annat än dokument på flera år.

Sedan kunde jag inte hålla mig utan köpte ett nytt objektiv till kameran. Ett superzoom, visserligen budget (om man nu kan kalla objektivköp för budgetköp...) men det duger för min fotografering. Jag vill kunna ha ett som är lite allround, så jag slipper byta hela tiden och ha med mig flera. Hoppas jag blir nöjd med detta! Kan i alla fall redan konstatera att skärpan är betydligt bättre än det förra!

Vincent har fått vara modell nu när vi testat det hemma! Han är dock lite svår att fota eftersom han rör sig hela tiden och vill gosa med kameran =)

4 kommentarer:

  1. Vad fin han är :) Så härlig färg!

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder! Han ser ju lagom hungrig ut på första bilden, hehe :)

    SvaraRadera
  3. hur blev det när man skrev ut? bra kvalitet?

    SvaraRadera
  4. Vad är det för objektiv du köpt? =) Jag älskar verkligen mitt objektiv. Min skrivare är en HP vivera... det går jätte bra att skriva ut bilder på oxå. =)

    SV: Du kommer nog bli trött på alla valpbilder som jag kommer lägga upp =)

    SvaraRadera