söndag 15 augusti 2010

4 kilometer av ren och skär plåga

Ja, det var ingen hit att motionera idag. Varmt så in i bomben, benen var helt sjukt tröga, och jag kom inte in i den berömda "andra andningen".

Började med att gå ganska raskt som uppvärmning. Sedan sprang jag väl ca 2 km... sedan kom mjälthugget! Hela magen gjorde typ ont och jag fick knappt luft! Var tvungen att stanna för att gå och sedan höll jag på så. Sprang 200 m, gick lika långt osv.

Ville bara komma fram någon gång! Så nej, det var inget kul pass. Hoppas nästa blir bättre.

3 kommentarer:

  1. Ett skitpass är också ett pass! ;)

    SvaraRadera
  2. Bra sagt Jonas! =)

    Jag undrar om du kör low-carb men inte LCHF längre? Jag funderar på att köra nån sån variant men hittar bara länkar till LCHF numera. Dvs Inte lägga till extra fett till allt men ändå utesluta kollisar i möjligaste mån. Som när jag körde LCHF la jag till grädde i köttfärssåsen ist för mjölk som vi normalt har och körde med hyvlad squash till. Tänkte köra på samma grej men behålla "gamla" köttfärsåsen. Är det typ så du också äter nu? Isf, önskar jag gärna tips på recept och så. du verkar alltid göra mat i min stil =) (Hoppas du fattar mitt virriga inlägg)

    Peppkram Erika!

    SvaraRadera
  3. Såna pass suger verkligen :/ jag har haft några såna nu och det är inte kul. Man får hoppas det blir bättre nästa gång :) Peppkram

    SvaraRadera