söndag 15 augusti 2010

Vad är grejen....

Med min hals?! Nu känner jag av den igen! Inte så mycket och bara i ena halsmandeln typ. Sticker liksom. Kan det inte bara bryta ut ordentligt så jag blir av med skiten någon gång istället för att hålla på såhär. SUCK. Ja som jag skrivit tidigare, blir jag förkyld sätter det sig direkt i halsen... I övrigt kan jag vara hur pigg som helst.

Å andra sidan har jag inte tid att vara hemma och sjuk denna vecka... Känner på mig att det kommer bli en stressig måndag bl.a. Bara att bita ihop och hoppas på det bästa!

Var förresten på en promenad tidigare idag, till Strömpilen. Handlade en ny klänning på H&M. Vet inte när jag ska använda den än dock! Tänk att ha ett jobb där man kunde ha sina privata kläder. Skulle vara kul ibland!

4 kommentarer:

  1. Jag har köpt den oxå...både i svart och grön..=) tänkte skaffa en underkjol med lite vidd i och ha under. =)
    (

    SvaraRadera
  2. Hm, brukar det vara i halsmandlarna du får ont? Kanske borde plocka bort dem i så fall.

    Åh, det där med att få ha privata kläder på jobbet håller jag med dig om. Jag får det och jag gillar det, för det mesta i alla fall.

    SvaraRadera
  3. haha, den klänningen köpte jag också i helgen, grön som du! så jävla snygg.

    SvaraRadera
  4. Anneli: man får ju vänta så länge på att få ta bort dem och tar man bort dem så sätter det sig ju direkt i lungorna istället :P

    Klänningen är grym! =)

    SvaraRadera