måndag 2 augusti 2010

Arbetsdag nummer 1 avklarad!

Ja och det gick faktiskt över förväntan. Inga större incidenter, haha! Förutom att jobb-brallorna var osköna som fan då...Nu har väl den värsta jobbångesten lagt sig tror jag. Ser fram emot att mina vanliga arbetskollegor kommer tillbaka om 2-3 veckor!

Har ont som tusan i röven också, eller ja... på själva sittknotorna eller vad man ska säga, just under skinkan. Kommer givetvis av gårdagens spinning. Känns som jag har två stora blåmärken där. Tur man inte ska sitta på en cykelsadel idag med =)

I ugnen står nu en sån där färdig kycklinglåda med lår och klubbor som vi skall inmundiga till middag. Tex-mexkyckling hette den. Har aldrig ätit den förut så får hoppas den är god. Blir wokgrönsaker till det. Och rivna morötter tror jag!

Ja just det! Fick sms om att de shippat mitt paket från e.l.f också! Det var snabbt må jag säga! Får se hur lång tid det tar tills man får hämta ut det. Någon som har koll? Det skickas ju från England.

4 kommentarer:

  1. Det var faktiskt inte alls så jobbigt att gå till jobbet idag. Håller med!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Den där tex-mex kycklingen är så mumsig! Skönt att det gick bra att vara tillbaka på jobbet, går oftast snabbare än man tror att komma in i rätt mönster :) Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har bara haft en veckas semester så det där med jobbångest har jag inte behövt oroa mig för än...=) Fast jag tycker inte det e så jobbigt att åka till mamma,det kan vara jobbigare att åka till en trädgård som man vet tar evigheter att göra fin. =)

    SvaraRadera
  4. Åh säg till när du testat e.l.f-grejerna om dom är bra, är lite sugen själv! :D

    SvaraRadera