onsdag 4 augusti 2010

Dagens träning

Hade massa energi när jag kom hem idag så efter en kopp kaffe så drog jag iväg på en liten joggingrunda. Duggade lite lätt i början vilket var skönt. Föredrar jogging i duggregn framför gassande sol. Efter ett tag så började det regna ännu mer och det piskade verkligen i ansiktet och droppade från näsan, haha. Men jag fortsatte ändå! Jag frös ju inte och var torr om fötterna så det gick bra. Det var skönt att komma hem sedan kan jag lova er...

Blev "bara" 26 minuters jogging och ca 3,5 km. Totalt blev det väl 4 km men gick ju lite i början och slutet. Fick ont på insidan på vaderna igen och jag misstänker väl att vaderna är lite svaga så jag ska träna dem bättre. Eller, så kanske jag pronerar när jag joggar. Måste kolla på de gamla skorna hur de ser ut. Att jag inte tänkt på det innan? Ja man är ju inte den skarpaste kniven i lådan alltid.... hehe.

Sitter och kollar på Lyxfällan nu. Det är helt otroligt vilka ekonomiska situationer folk hamnar i alltså! Fattar inte hur man kan blunda så för sina inkomster och utgifter... sjukt. Visst, jag har avbetalningar också (hela 2 stycken!) men inga med ränta förutom CSN-lånet då... Skulle aldrig handla något på avbetalning om det tillkom ränta.

Jaja... Men ni då, kära vänner, har ni rört något på dödköttet idag, eller? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar