torsdag 26 augusti 2010

Det var bara att släppa loss fläsket!

Okej mina vänner. Jag överlevde zumban! Och jag var inte sämst, hehe. Ingen var väl speciellt bra heller eftersom det var premiär! Men jag hängde med hyfsat och när jag inte fattade vilka steg man skulle ta så trampade jag på ändå... :-P Lite svårt att följa med, med armarna på vissa låtar men jag vevade runt bäst jag kunde!

Kan säga att allt dallrade - magen, röven, låren, tuttarna... haha! Men det var bara att skita i det och köra på. Helt klart ett pass jag kommer gå på igen. Har bokat nästa vecka också och det är redan fullbokat!

Imorgon förutspår jag träningsvärk i ryggen åtminstone. Och höfterna... Det var mycket skaka bak och rulla höft :-P

5 kommentarer:

  1. åååh vad avis jag blir. Zumba har ännu inte kommit till men del av världen (läs min ministad) men jag längtar redan. :) vi som precis äntligen fått afro.. :)

    SvaraRadera
  2. Haha, det låter ju helkul! Och skakar ALLT så måste det ju vara bra träning! :)

    SvaraRadera
  3. Åh va kul det lät, måste testa!

    SvaraRadera
  4. Vad kul :D att få dansa och träna samtidigt är ju hur kul som helst, det tar ju bort det mesta som är jobbigt i att träna. Var det bara tjejer eller hade dom lyckats få dit killar också? Peppkram

    SvaraRadera
  5. Jessica: Det var 2 yngre killar tror jag och så en gubbe på 60 bast :D

    SvaraRadera