fredag 27 augusti 2010

Ingen träningsvärk

Knepigt, men jag fick ingen träningsvärk alls efter zumban igår. Är det inte lite konstigt. Jag tog ju ut mig och gjorde massa rörelser som borde vara ovana? Haha, nästan så man är besviken faktiskt!

Nåja, helg är det igen! Riktigt skönt. Lite tråkigt då jag är ensam hela helgen men det kan ju vara lite skönt ibland det med. När jag kom hem hade A lagt en lapp innanför locket på datorn där han skrivit att jag skulle kika i skåpet ovanför spisen. Där stod det en bukett blommor och en Lindt choklad! Vilken man! ;-) Blev lite tårögd!

Sitter nu och lurar på om man ska dra ner en sväng på stan och kika eller om jag bara ska sitta här på arslet och ta det lugnt!

6 kommentarer:

  1. Nää, vad gulligt gjort av honom :) :)

    SvaraRadera
  2. Tråkigt med ingen träningsvärk, den kanske kommer. Jag älskar så det känns.

    Vad gulligt av honom, nåt sånt får aldrig jag. Jag tycker ibland att det är ganska skönt att vara själv och bara ta det lugnt.

    SvaraRadera
  3. Känner igen den där känslan ibland så vill man ju att det ska kännas att man gjort något, dock inte så mycket att man inte kan gå :S

    Så romantiskt, min pojkvänn är allt annat än romantisk och gör inget sånt, men ändå älskar man dom ändå ;)
    Peppkram

    SvaraRadera
  4. how sweet! Tänk på det där fina när han är lite dum :-) haha.

    SvaraRadera
  5. Ska också testa zumba =) gratis testträning här i stan sön 5 sept! Men jag e sjukt dålig på det här med "salsa-rörelser", känner mig stelopererad haha!

    SvaraRadera