tisdag 10 augusti 2010

e.l.f-recension nummer 1

Några ville ju ha recensioner av sakerna jag beställde så jag börjar med mascaran jag köpte. Den ligger under studio-sortimentet och heter Lengthening And Volumising Mascara. Finns en vattenfast också. Men jag tog alltså den vanliga i svart färg.  Klicka på bilden för större format.
Källa: e.l.f

Efter en dags användande måste jag säga att jag är positivt inställd. Den sitter faktiskt riktigt bra och smular eller kladdar inte. En nackdel är ju att den är liten. På bilden ser ni att "handtaget" är stort och behållaren liten. Så vi får se hur länge den räcker. Jag använder ju mascara åtminstone 5 dagar i veckan. Å andra sidan hinner den kanske inte bli gammal? Haha! Klicka på bilden nedan så får ni en uppfattning hur stor den är.

Mindre än en normalstor mascara som ni kan se.
Borsten är ganska stor vilket jag tycker är bra. Men jag får inte till så mycket längd. Men det får jag inte med andra liknande mascaror heller så det kvittar för mig. Volymen däremot blir helt okej med en påstrykning! Blir inga spindelben!

Nåja. Nu vet jag inte vad jag ska säga mer. För ynka 43 kr får den väl godkänt tycker jag. För mig är den i klass med Max Factor som jag tidigare använt. Det blir minst lika bra som med den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar