måndag 9 augusti 2010

Ingen träning idag

Nej, latheten tog minsann över. Men imorgon, då blir det jogging!! Måste trimma ner låren lite, de har blivit riktigt feta. Well, well. Då kanske det inte var så smart att klämma 3 knäckemackor med smör på till kvällsfika? Får bli lite nyttigare kvällis imorgon!

Har testat e.l.f-grejorna ikväll och första intrycket var bra! Ska sminka mig med dem imorgon och se om de håller en hel dag på jobbet!!

A kollar på nåt program om en jättefisk på National Geographic-kanalen vilket är dödstråkigt. Så jag roar mig med datorn... Känns som jag har läst alla bloggar 10 ggr redan... haha.

Äh, snart ska man ändå sova ;-)

2 kommentarer:

  1. skönt m vilodag också o knäckemackor har ingen dött av..;) nya tag imorgon!

    SvaraRadera
  2. Du har en award att hämta hos mig. Peppkram

    SvaraRadera