lördag 7 augusti 2010

Grillning & nya strumpor

Har varit riktigt varmt idag! Vi var som sagt och fikade på Waynes tidigare och innan dess strosade vi runt på stan. Köpt bl.a en ny datormus för min gamla gav upp, och jag orkar inte surfa med laptopens touchpad...

Det andra inköpet blev funktionsstrumpor. Otroligt spännande shopping idag! Hade hursomhelst inga sedan innan. Blev 2 par från SOC så de var inte så dyra (129 kr)! Ska ha dem när jag joggar. Säkert inte så dumt att ha såna där när man jobbar och blir varm om fötterna heller. Men snygga vet jag inte.... haha!
Källa: stadium.se

Nu håller A på att grilla kött nere på gården och jag har gjort en sallad med bl.a fetaost och rödbeta i. Ska värma lite bearnaisesås också och sedan är det bara att hugga in!  Är fasiken vrålhungrig.

1 kommentar:

  1. Haha nej dom är inte ursnygga men dom är nog riktigt bra. Perfekt för jobb och träning :)

    Peppkram

    SvaraRadera