söndag 8 augusti 2010

Ny arbetsvecka hägrar

Både jag, A och Vincent somnade i soffan efter maten. I en hög typ, haha. Jag sov nog en timme nästan. Känner mig riktigt trött faktiskt. Kommer nog somna ovaggad sedan.

Ny vecka imorgon alltså. Hoppas det flyter på lika smidigt som förra... Men snart vaknar väl IKSU till och då är det slut på sommarfriden. Är så skönt där när inte alla studenter och gymnasiekids är där och härjar. Lämnar fulla borden med skräp, matkladd och pizzakartonger. Bananer inpressade bakom element osv. Känns jättekul att städa upp efter såna... Inte. Otacksamma kräk :-P

Veckan som varit då? Känner mig ganska nöjd med 3 promenader och 2 joggingpass. Ganska bra start på nytändningen liksom! Sedan går jag ju som ni vet till och från jobbet och på jobbet. Tycker det är bättre att trappa upp eftersom och inte gå all-in första tiden så man blir less efter 3 veckors hård träning. Man är ju faktiskt lite sliten efter en dag på jobbet också, så det gäller att ligga på en lagom nivå så det känns som träningen hjälper och inte bara sliter på en.

Nu lite TV-tittande och sedan sängen. Gud vad skönt det ska bli att sova ;-)

2 kommentarer:

  1. Galet bra....jag MÅSTE oxå komma igång. Måste få någon rutin med att gå ut med valpis... och sen gå ut på morgontur....jag får inte för mig det nu. Utan nu så somnar jag om en stund istället..=/

    SvaraRadera