söndag 8 augusti 2010

Trög jogging

Gick otroligt trögt idag när jag joggade. Först och främst kändes det som varenda benknota i bäcken och knän protesterade. Men det gick över rätt fort. Sedan brände det i lår och vader och benen kändes nästan som gelé. Men jag tragglade vidare! Som ni ser nedan är det ingen topptid vi snackar om. Men det spelar faktiskt ingen roll

Sträcka: 3,83 km
Tid: 30 min
Kilometertid: 07:50/min km

Något positivt är att jag inte fick ont i fotlederna denna gång. Det stramade lite men det var snarare bak i vaden ovanför hälsenan vilket jag tippar beror på otränade muskler.Tidigare har det börjat göra ganska ordentligt ont efter typ 3 km.

Nu hade jag mina gamla skor också så det är ju troligt att de nyare skorna inte passar riktigt. Skall köra med de gamla en gång till och se om det går lika bra som idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar