tisdag 24 augusti 2010

Promme idag

Ja det blir inte mycket till träning! Däremot har jag varit ute på promenad i 45 minuter. Inte direkt någon rask kanske, men lite lagom. Halsen är bättre idag men tänkte låta bli någon större ansträngning så jag kan gå på den inbokade Zumban på torsdag! Passet är fullbokat så man får trängas med 84 andra i den där "lilla" salen :-P Tur jag bokade redan förra veckan för annars hade man ju inte fått någon plats!

Men om halsen känns ok imorgon också ska jag nog träna något... får se vad!

2 kommentarer:

  1. Kul att testa Zumban, jag ska försöka boka in mig på det oxå, låter spännande.

    Hoppas halsen blir bättre snart.

    SvaraRadera
  2. Vad kul med Zumba :D Har provat träningsvideon här hemma och det är kul men skulle vilja gå på ett pass men hittar inget här i linköping. Du får berätta sen hur det gick :D KRAM

    SvaraRadera