måndag 23 augusti 2010

Hängig?

Ja jag vet inte vad det är men det verkar inte som den här förkylningen jag har vill ge sig riktigt. Den ligger liksom och lurar hela tiden och vill inte komma fram! Bra ena dagen och mindre bra nästa... osv. Ja precis som förra veckan! Man vet ju inte om man borde träna eller låta bli? Hur hade ni gjort?

Jag joggade ju i lördags för då kände jag inget. Gick ju bra att träna dessutom, blev inte trött eller sliten. Igår var det ömt i halsen igen och idag lite sådär halvrossligt. Inte ont men ansträngt.... Och halsont ska man ju som bekant passa sig för!

Blir irriterad!!

3 kommentarer:

  1. Hmm... jag skulle förmodligen avvakta någon dag och se vad som händer. Det skulle ju vara trist om du blev ännu mera sjuk pga att du har tränat eller hur? Med risk för att du blir borta från träningen ännu längre.

    SvaraRadera
  2. Åh, suck, jag har precis samma sak! Så irriterande när det varken bryter ut eller går över liksom. Man önskar nästan att man skulle bli riktigt sjuk nån dag bara för att slippa skiten sen :P

    SvaraRadera