fredag 10 september 2010

BodyCombat

Yes, blev BC idag efter jobbet. Helt perfekt att kunna gå på pass som börjar 15.00! Var riktigt skoj pass också och instruktören var sådär bra som vissa instruktörer är. Inte för gapig och inte för tyst. Förklarade bra så alla hängde med! Ska köra det där fler fredagar, lätt! Blir ny koreografi på söndag så det kommer ju inte vara likadant pass nästa gång man tränar. Men det ska väl inte vara några problem.

Nu är det helg igen! Riktigt skönt i vanlig ordning! Jag ska inte skriva att jag tänker träna i helgen för ni som läst länge vet ju mycket väl hur det brukar gå. Haha! Brukar inte bli någon träning av när jag skriver att jag ska göra en sak! Så jag säger att vi får se vad som sker helt enkelt!

1 kommentar:

  1. Vad härligt med ett BC-pass vid den tiden! Alla jag går på är runt 19 och då blir det ju att man åker hem emellan, vilket är mindre bra.

    SvaraRadera