torsdag 30 september 2010

Det är höst

Ja det är ju bara att konstatera att hösten är här nu. Eller, egentligen kom den ju för ett tag sedan men under veckan har det faktiskt varit 4-5 minusgrader på morgonen då jag traskat till jobbet och frosten har glimmat på de ännu gröna gräsmattorna.

Jag föredrar ljuset och sommaren, absolut. Men ändock är hösten lite, lite mysig. Luften är frisk, kinderna får fin färg, det luktar faktiskt ganska gott av höstlöven och prasslar fint under fötterna när man är ute och promenerar.

(c) Emmas Form
Nu ska jag snart stänga av datorn och gå och "kojsa". Imorgon är det fredag och BodyCombat står på schemat efter jobbet! Mina nya skor skall invigas, äntligen.

3 kommentarer:

  1. Fin bild! Lycka till på träningen imorgon :)

    SvaraRadera
  2. Jag älskar hösten! ...i alla fall ända fram till november, för då är det ju bara mörkt hela dagarna. :/

    SvaraRadera
  3. Jag är också en av dem som älskar hösten, den friska luften. En solig höstdag är underbar. Jag älskar också mörkret, mysa och tända ljus.

    SvaraRadera