torsdag 30 september 2010

Resultat?

2,5 veckor med mindre kolhydrater och jag tycker mig se en antydan till lårmuskler igen! Sedan känns inte magen lika svullen längre heller! Mycket bra! Visst är det en lång väg att vandra.... Men det är bara att inse att förändring inte sker över en natt eller ens några veckor. Det tar tid. Mycket tid och energi. Men vill man så kan man!

Glöm inte att ha roligt på vägen dit bara! Det funkar inte med en sk. livsstilsförändring om man ser det som en pina att exempelvis äta efter en viss diet eller träna visst många timmar i veckan. Då tröttnar man relativt snabbt, det kan jag lova. Man måste försöka se det positiva i det hela trots att det känns motigt ibland. Påminna sig varför man gör som man gör och vad för gott som kommer ut av det!

I övrigt har jag träningsvärk idag med. Baksidan på låren stramar så in i bomben. Blir vilodag idag vilket känns riktigt skönt. Men imorgon är jag på't igen! 

2 kommentarer:

  1. sv: Jo men absolut är det så! Jag förstår hur du tänker. Men men :)

    Allt bra med dej hoppas jag?
    Krams

    SvaraRadera
  2. Hur gör du, du äter en del kolhydrater eller, tar inte bort dem helt? Det tycker du funkar och ger resultat? Och hur strikt är du/hur mycket kolhydrater äter du? (Svårt att svara på exakt kanske men hehe)

    SvaraRadera