lördag 18 september 2010

God morgon helg!

Idag startade jag dagen med en tallrik yoghurt, flingor och en rågkuse med kycklingskivor, ost och gurka på. Försökte ta en snygg bild med systemkameran men misslyckades så det blir inget. Vet att jag i övrigt är dålig på att lägga upp bilder i bloggen!! Vet inte varför egentligen, är väl bara lat? Får försöka bli duktigare!

Idag ska vi en sväng på stan, sedan iväg till Röbäck för att fira en 1:åring lite grann. Sedan ska jag och E iväg på en liten shoppingtur, hehe. Mer om det sedan ;-P 

Vad gör ni då mina vänner? Tränar och är hurtiga kanske? 

En gammal bild från semestern kan jag ju bjucka på!
Visst ser jag helt sjukt proffsig ut??

4 kommentarer:

  1. Klart du ser proffsig ut! :)

    SvaraRadera
  2. Hehe, du ser helproffsig ut! :)

    SvaraRadera
  3. Om inte annat ser du sjukt vig ut haha ! :D Åh mysigt/roligt med shopppingtur :D

    SvaraRadera
  4. Hmmm.. ingen träning idag för min del, blir nog löpning med skön musik i lurarna i morgon...

    :*¨¨*:♥ Kramelikram Camilla ♥:*¨¨*:

    SvaraRadera