lördag 18 september 2010

Babyliss iCurl endast 99 riksdaler

Ja ni hörde rätt! Har fyndat en sprillans ny iCurl för bara 99 kronor. Var undrar ni? MediaMarkt svarar jag! De hade någon rajd där man kunde köpa iCurlen för 99 kr under en timme. Ni kan ju tänka er hur många som var där och slet och rev i dem.

Hade ju tänkt köpa ny plattång så detta var ju perfekt, eftersom man kan både platta och locka med denna. Jag trodde först man bara kunde locka då jag sett på reklamen.

Har redan invigt den och den verkar hittills jättebra! =)

7 kommentarer:

  1. HAha noooooo säg inte så :P Jag har döds-ångest nog ändå :P Åh att jag inte visste att det var rea på såna, jag ville juu ha en sån!! Buhuu :P

    SvaraRadera
  2. Hoppas inte min bror såg den reklamen som köpte min plattång, den var liiiite dyrare än så, haha! Skitbra pris ju, och att den är kombinerad är ju suveränt! :)

    SvaraRadera
  3. Lina: fick du en iCurl? Hehe ;) Ja den kostar ju typ 600 i vanliga fall då det var ju ett sjukt bra klipp!

    SvaraRadera
  4. SV: Ja, inga problem alls faktiskt tycker jag, varken med att sätta i eller ta ut. Funkar jättebra!

    SvaraRadera
  5. Åh, vilket fyndpris! Köpte en häromdagen och den var liiite dyrare än så :)

    SvaraRadera
  6. Ja, helt tokigt pris, men det var bara att ställa sig i kön med alla andra, kan inte motstå sådant trots att man vet att det kommer vara kaos.

    SvaraRadera
  7. anonym: Vi trängde oss fram vi ;-)

    SvaraRadera