söndag 19 september 2010

Med bravur, får man väl ändå säga

Jag klarade av lördagen helt briljant måste jag säga! Vi var som sagt på 1:års kalas och där bjöds det på godsaker må jag säga. Kakor, tårta, cupcakes! Men jag tog inte av något! Drack endast en kopp kaffe. Det var mycket folk där så ingen märkte om jag åt eller inte... så det var rätt skönt. Ingen som trugar på en tårta eller kakor.

Sedan efter jag och E varit och inhandlat våra iCurls så blev det snack om pizza. Men jag höll mig även där och käkade en kycklingsallad. Dressingen var dessutom på sidan av så jag doppade bara i den. DOCK åt jag lite bröd som man alltid får med när man handlar sallad på pizzeria. Men det var inte mycket jag åt. Så det gjorde inte så mycket enligt mig i alla fall. Fusk enligt någon annan kanske.

Nu återstår söndagskvällen, men idag blir det nog rätt nyttigt. Ska börja med lite frukost nu och sedan får vi se vad dagen har att erbjuda. Ja, rösta ska vi givetvis göra! Och jag röstar "för hela Sverige"!

4 kommentarer:

  1. Självklart ska man det.Men ibland måste man ju få unna sig. Någon gång varannan vecka lr så :)

    SvaraRadera
  2. Emma, tänk på att det bara är du själv som dömer dig. Fusk eller inte, det handlar om vad du tycker själv, skit i vad alla andra tycker å tänker.

    SvaraRadera
  3. Jis: För att förtydliga så menade jag att de som kör en mer strikt variant av LCHF nog skulle se det som fusk. Men som jag skrev så gör det inget för MIG om jag åt lite bröd på kvällen fast jag bara har tänkt äta bröd på förmiddagen!

    SvaraRadera
  4. Jag vet att det är så. Men igen, vad dom tycker är ju deras sak, så länge du inte känner att du "fuskar" osv så är det ju helt ok. Hejja dig att du kämpar på!

    SvaraRadera