tisdag 14 september 2010

Skön träning

Gick riktigt bra på passet idag. Hängde visserligen inte med 100% men det är som jag sa förra gången, skitsamma. Man skuttar runt där ändå och ser glad ut, hehe.

Kollar på TV4, på Utfrågningen. Intressant att lyssa på dem tycker jag. Men jag tycker politikerna låter sig provocerar lite för lätt och eldar upp sig. Det gör i alla fall att jag inte riktigt "litar" på en sådan politiker. Nåväl, jag tycker det är svårt att veta vad man ska rösta på för båda blocken har både bra och sämre saker på sina agendor.

Men jag tror jag har bestämt mig i alla fall. Har ni? Om ni inte hade tänkt rösta tycker jag det är bättre att rösta blankt än att bara skita i det.

4 kommentarer:

  1. Jag har vetat länge vad jag ska rösta på, förtidsröstade för två veckor sedan, kändes bra. Kan bara hålla mom att man ska rösta oavsett, röstar man inte kan man inte klaga!bannemug :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det finns alltid någontig som man inte håller med om. Jag röstade idag och jag har gjort rätt val. :)

    SvaraRadera
  3. Jag tror inte på partipolitik över huvud taget men röstar V. Finns inget annat alternativ för mig - av två dåliga är rödgröna det enda som faktiskt gynnar samhället och folket i det.

    SvaraRadera
  4. Cecilia: Vad tror du på istället då?

    SvaraRadera