onsdag 22 september 2010

Spinning!

Så var jag alltså på spinning idag efter jobbet. Men passet var sådär. Visst jag blev svettig och hjärtat slog, men jag blev inte sådär utpumpad som man kan bli! Lite besviken faktiskt. Och ändå tyckte jag att jag lade på mer motstånd hela tiden osv. Knäppt! Eller så hade jag bara extra mycket kraft idag? Musiken var också halvdålig. Jag vill kunna känna igen låtarna annars känns inte passet lika kul på nåt vis!

Well, skönt att man har tränat i alla fall! Har nyss ätit kyckling och grönsaker. Gjorde ungefär som jag skrivit om tidigare. Klicka HÄR! Gott blev det! Hade i en creme fraiche med paprika och chilismak istället för pastasås.

Nu ska jag kika lite på serier.

Höres senare gott folk!

3 kommentarer:

  1. Låter som om du kanske hade extra kraft just idag! Skönt när det är så. Trist när de kör sådan där "club"-musik till spinningen. Man känner igen sampade slingor men annars bara dunka dunka. Lite pensionärsvarning på den här kommentaren...i know!

    SvaraRadera
  2. JA! men det var fan club-musik... inte såna där fartfyllda remixer på gamla låtar typ, utan nästan lite för slow för spinning... tråkigt! Jag vill ha rock n roll tammefan ;)

    SvaraRadera
  3. haha, shit vilka tanter vi låter som, men jag håller med. Antingen remixer av gamla låtar eller typ juste rock, jag menar jag diggar inte Gary Moore med over the hill någon annanstans än på gymmet :)

    SvaraRadera