tisdag 7 december 2010

Apostlahästarna

Dagar som denna då saker och ting liksom avlöst varandra hela tiden är det tur man har benen att gå med. För någon ordentlig träning har jag inte haft tid med idag. Efter middagen gick vi i alla fall ner på Strömpilen och handlade några julklappar. Så en promenad kan jag lägga in som motion!

Imorgon måste jag dock iväg igen. Direkt efter jobbet. När jag sedan kommer hem måste jag packa. För vi skall åka 16.00 på torsdag. Hinner alltså inte packa på torsdag efter jobbet.

Kan bara konstatera att det inte blir någon träning denna vecka. Inte mer än promenader i alla fall. Men sånt är livet ibland!

2 kommentarer:

  1. Du är duktig ändå :) Alla veckor kan inte vara lika träningsfyllda :)

    SvaraRadera
  2. Jag ska vara lite hård (som jag är mot mig själv) det finns alltid tid för träning även om det bara är 30 min så är det viktiga att komma iväg, att byta om, att få upp pulsen att bara känna att man tog sig tid ...så kom igen Emma, du vet att du hinner- om du vill (vill bara förtydliga att du är bra på att träna som det är- men ibland behöver man få en kick in tha ass :-))

    SvaraRadera