torsdag 30 december 2010

Gott slut

Imorgon är det årets sista dag. Vad konstigt det känns... Jag tycker det nyss blev 2010. Å andra sidan tyckte jag nyss det övergick från 1999 till 2000 också... När blev jag vuxen liksom? På söndag fyller jag 27, men känner mig egentligen inte speciellt mycket äldre än 21 :-P

Får se om jag skriver någon liten årssammanfattning imorgon. Jag vet inte riktigt vad man ska hitta på. Men en sväng ner på systemet blir det i alla fall och handla en liten flarra vin tror jag =) Så man kan skåla in det 2011! Strömpilen har öppet 10-15 också. Lite ovanligt eller var det så att butikerna hade öppet på Nyårsafton förra året med? Jag har för mig att det brukar vara stängt?

IKSU har i alla fall stängt... Lite synd egentligen. Fast in där kommer jag ju ändå om jag skulle vilja träna... :-P Det är säkert någon fanatisk IKSU-personal där och pumpar i gymmet ;-)

Jag har sovit över 2 timmar i eftermiddag så jag är pigg nu. Men ska väl inte vara vaken allt för länge för har ingen lust att sova bort halva morgondagen!

1 kommentar: